Що робити новачкові на наступний день, після реєстрації

Вітаю, ви стали консультантом LR і, безумовно, зацікавлені в тому, щоб заробляти реальні гроші в цій компанії. Хочу вам сказати, що зробити це набагато легше ніж, здається. Для цього потрібно регулярно виконувати прості дії, які дозволять придбати безцінний досвід, а він, у свою чергу забезпечить результат, а значить і заробіток.

І перше, що допоможе вам успішно стартувати - ставлення до вашого нового бізнесу. Я проілюструю це прикладом. Уявіть собі, що сьогодні ви стали власником бізнесу вартістю в 100 тис. доларів, відкрили магазин готового одягу. А тепер подумки дайте собі відповідь на декілька питань:
1. Час роботи. Ви б тримали двері магазину відкритими цілий день чи відкривали його на кілька годин, коли вам зручно?
2. Реклама. А яку рекламу своєму бізнесу ви б зробили серед знайомих і друзів? Чи, може, тримали би в таємниці своє нове заняття?
З. Навчання. Відкривши власний бізнес, ви б шукали нові шляхи розвитку, відвідували семінари, вивчали тенденції розвитку моди?
4. Розвиток. А як би ви розпоряджалися своїм заробітком? Ви б інвестували кошти в розвиток бізнесу (купівля нових колекцій одягу, відкриття філій, рекламу, поїздки на навчання).
5. Планування. А як би ви поставилися до планування розвитку бізнесу (наприклад, за який час відпрацювати вкладені гроші, на який рівень доходу виходити в кожному місяці), або пустили б все на самоплив?
6. Імідж і зовнішній вигляд. Ви б купували одяг у себе в магазині або у конкурентів?

Відповіді на ці питання заздалегідь всім відомі і причина тут одна: Ви стали власником власного бізнесу, і за це задоволення заплатили 100 тис. доларів. Якщо провести паралель з LR, то ми теж стали власниками власного бізнесу, вклавши в це символічну суму, а отримали безмежні можливості для його розвитку. Крім того, ми не ризикуємо власними грошима. У першу чергу тому, що більшість людей, що шукають роботу, їх просто не мають. А як їх заробити? Отже, переходимо до суті. Що ж відразу потрібно зробити?

Перша дія: скласти список знайомих.

Чому знайомих?

  • багатьом набагато простіше говорити зі знайомими, ніж з незнайомими;
  • знайомі вам більше довіряють;
  • знайомі пробачать будь-які помилки вашої презентації;
  • 75% консультантів LR - це люди зі списку знайомих.
Іншими словами, працюючи зі знайомими, ви купуєте безцінний досвід, який надалі зможете використовувати з незнайомими людьми. Цей список ви починаєте з №1, а закінчуєте №300. Так, так, і нехай вас це не лякає. Я зараз покажу, звідки беруться ці прізвища. Багато хто плутає «коло знайомих» і «коло спілкування».

Коло знайомих має дві особливості:
а) воно у кілька разів ширше кола спілкування;
б) воно ніколи не закінчується.

Так хто ж вони наші знайомі? Всі люди, з якими нам доводилося коли-небудь спілкуватися. Однокласники, однокурсники, товариші по службі, сусіди, продавці магазинів, де ви обслуговуєтеся, перукар, кравець, дільничний лікар, вчителі ваших дітей, знайомі чоловіка, батьків, і т.д. і т.п.

Використовуйте при складанні списку контакти мобільних телефонів, старі блокноти, сімейні альбоми, додайте тих, хто приймає душ вранці, фарбує вії, і губи. Не забудьте чоловіків, які голяться.

Навіть якщо ви не знаєте, де ці люди живуть сьогодні, або забули, як їх звуть, записуйте все одно. Потім ви знайдете їх через спільних знайомих.

Найпоширеніша помилка при складанні списку - оцінка ситуації замість людини. Не робіть чужу роботу. Ніколи ні за кого не вирішуйте, підходить йому це чи ні. Ваша справа дати інформацію всім знайомим, про продукцію та про можливості бізнесу. А право вирішувати надайте їм самим.

Але якщо список у вас все-таки вийшов маленький, то попросіть це зробити вашого чоловіка, брата, батьків, подруг. Тоді він збільшиться в кілька разів. Для наочності, можна складати список, використовуючи наступну заготовку:
СПИСОК ЗНАЙОМИХ
1. Близькі друзі.
2. Родичі.
3. Однокласники.
4. Співробітники.
5. Сусіди.
6. Фахівці (лікар, перукар, манікюрниця, вчителі).
7. Знайомі лідери.
8. Знайомі студенти.
9. Близькі друзі, співробітники чоловіка.
10. Близькі друзі, співробітники батьків.
11. Знайомі, що працюють в інших мережевих компаніях. !!!
12. Знайомі домогосподарки, безробітні.
13. Знайомі та родичі, що живуть в інших містах.
14. Ні за що на світі (хто, на Вашу думку, ніколи не погодиться).
15. Активні пенсіонери.
Такий список складіть 4 рази. З кожним разом ви будете робити це швидше і легше. Як скласти список, я докладно розповів. А тепер, чому це потрібно робити? Розглянемо на прикладі з нашим магазином. Чи всі люди, які заходять до магазину, роблять покупки? Звичайно, не всі. Деякі заходять просто провести приємно час, деякі вибрати сьогодні, щоб купити, коли будуть гроші, і тільки ті люди, які роблять покупки, дозволяють магазину отримувати прибуток. І звісно, чим їх більше, тим краще. З цього випливає, що чим більший потік пройде через магазин, тим більше людей зроблять покупку.

В нас аналогічно. Чим з більшою кількістю людей ми спілкуємося, тим більше людей ми зацікавимо бізнесом, або продукцією. Наприклад: спочатку у вас буде статистика з 10 бесід - зареєструється 1 консультант і 4 клієнти, і якщо в списку 10 осіб, то на цьому бізнес закінчився. А якщо 300, то ви зареєструєте 30 особистих консультантів, і 120 клієнтів, а це вже серйозний фундамент для нового бізнесу. А якщо список буде поповнюватися? Можете собі уявити...

Ви переконалися в тому, що список потрібен? А тепер як з ним працювати.


Друга дія

В кожного з вас має бути мінімум 5 каталогів. В кого менше - докупіть, в кого більше - дуже добре.

Виберіть зі списку 5 своїх знайомих, (якщо каталогів більше, то за кількістю каталогів) самих близьких Вам людей, з якими ви можете говорити на будь-які теми і протягом одного, максимум двох днів, зустріньтеся з ними і залиште їм каталог для перегляду на 2-3 дні.

Чому на 3 дні?
- Ви отримуєте право для повторного звернення;
- Ваша знайома(й) знає, що ви прийдете забрати каталог, тому поспішить його подивитися;
- Один каталог, за 21 день подивляться 7 осіб.

Домовтеся, що ви заберете каталог через три дні і, якщо клієнт щось підбере для себе, він зможе зробити вам замовлення. З точки зору потенційного покупця, Вам ці люди можуть бути не цікаві, тільки в одному випадку - якщо вони вже є консультантами LR. У всіх інших випадках вам з цією людиною потрібно працювати.

Яким чином:
Ваш знайомий може стати вашим клієнтом. Тому, розповідайте йому про продукцію з каталогу, яка його зацікавила, все що знаєте. Завжди майте при собі пробники продукції компанії LR, щоб відразу надати професійну консультацію клієнту. З усього різноманіття нашої продукції, людині просто не може хоч щось не сподобатися, вона обов'язково щось замовить - хоч помаду, хоч туш, хоч гель для душу, дезодорант, чоловіки - крем для гоління або туалетну воду.

Якщо в людини немає грошей, або вона не схотіла у вас нічого купити: тоді звертайтеся до неї за допомогою, або порадою: запитайте, кому із її знайомих, цікаво буде подивитися наш каталог. Наші люди люблять давати поради і допомагати. Вони обов'язково вам підкажуть, до кого з їхніх знайомих можна звернутися з вашою пропозицією. І не відкладаючи на потім, відразу ж просить подзвонити цій людині і запитати чи принести їй каталог LR. Обов'язково пообіцяйте своєму знайомому знижки, або невеликий презент за допомогу.

Пам'ятайте, що бажання допомогти посилюється, якщо воно підкріплене матеріальною зацікавленістю. При такій системі коло людей, кому ви можете запропонувати каталог для перегляду, не тільки не закінчується, а постійно розширюється, за рахунок знайомих ваших знайомих.
Рекомендація:
Кожному, хто зробив у вас замовлення, разом із замовленням, принесіть новий каталог в подарунок. Пам'ятайте - постійні клієнти дають близько 70% всіх замовлень.
А тепер головне: «Каталог працює навіть тоді, коли ми спимо». Головне завдання наших каталогів надихнути наших клієнтів і спонукати до здійснення покупки. Наше головне завдання - давати дивитися каталоги людям. Тоді замовлення будуть неминуче.

Роздавайте каталоги «по спіралі». Як тільки ви забрали каталог після перегляду, відразу ж віднесіть його для перегляду іншій людині з вашого списку. Відразу - це буквально в той самий день. Каталог «повинен пекти вам руки», тому що, кожен день, в який каталог пролежав у вас вдома, він не працює на вас і не приносить вам прибуток.

Третя дія

Щоб зуміти відповісти на питання по продукції і по бізнесу, потрібно відвідувати безкоштовні лекції, які проводить компанія. Дізнайтеся більше про свій новий бізнес, читайте спеціальні книги, відвідуйте семінари, заняття, які організує ваша спонсорська лінія.

Четверта дія

Підтримуйте постійний зв'язок зі спонсорами. Вони зацікавлені в Ваших успіхах і завжди нададуть вам допомогу і підтримку. Задавайте їм більше питань.

Отже, з чого ми починаємо?
- Складаємо список знайомих
- Даємо подивитися каталоги на 3 дні людям зі списку знайомих.
- Проходимо навчання в компанії.
- Підтримуємо постійний зв'язок зі спонсором, регулярно беремо участь у заходах спонсорської лінії.

4 простих дії забезпечать вам успішний старт.


Шукаємо партнерів в таких містах: Алчевськ, Алушта, Бердичів, Вінниця, Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Євпаторія, Івано-Франківськ, Запоріжжя, Іллічівськ, Ізюм, Ізмаїл, Керч, Кам'янець-Подільський, Краматорськ, Київ, Кривий Ріг, Кременчук, Кіровоград, Львів, Луцьк, Луганськ, Мелітополь, Маріуполь, Мукачеве, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Севастополь, Суми, Сімферополь, Тернопіль, Умань, Ужгород, Феодосія, Херсон, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів, Ялта і в решті населених пунктах України

2011-2012 "LR Україна"
Передрук матеріалів дозволяється тільки з письмового дозволу редакції!
міжнародний дитячий фонд LR