Прямі продажі - робота за сумісництвом
Доктор економічних наук, генеральний директор компанії Йенс Абенд впевнений в тому, що прямі продажі є тією областю бізнесу, яка в порівнянні з іншими каналами збуту, володіє надзвичайно високим потенціалом зростання.
Тут ідея прямого продажу дуже проста: продаж продуктів або послуг здійснюється незалежними діловими партнерами в якості роботи за сумісництвом або основної діяльності. Це дозволяє економити гроші на дорогій рекламі, податках та оплаті послуг посередників. Це гроші, які LR вкладає, наприклад, у розробку інноваційних продуктів високої якості, винагороди і навчання партнерів.
У всьому світі всього 70 мільйонів чоловік беруть активну участь у прямих продажах. Деякі партнери, а їх немало, змінюють розпочату роботу за сумісництвом на основний вид діяльності. Всі разом вони створюють річний оборот в прямих продажах в розмірі близько 120 млрд. доларів США.
Переваги прямого продажу з точки зору покупців LR
Переваги прямого продажу з точки зору партнерів LR
Як розрізняються маркетинг прямих продажів і мережевий маркетинг?
У маркетингу прямих продажів партнер винагороджується за продаж або розповсюдження продукції та послуг. Прикладами є продажі через незалежного дистриб'ютора або домашні вечірки.
Мережевий маркетинг є найбільш динамічною формою класичних прямих продажів. Крім того, у партнерів по збуту є можливість знайти нових партнерів і надати їм підтримку. За їх підтримку, навчання, мотивацію і шефство над ними партнер по продажам отримує додаткову винагороду, наприклад бонусні виплати.
Таким чином, система винагороди складається з двох компонентів: торгова націнка - з одного боку і бонуси - з іншого боку.
LR є лідером на ринку мережевого маркетингу в Німеччині. Сподіваємося, що її чекає те ж саме в Україні. А ви нам в цьому допоможете.
Тут ідея прямого продажу дуже проста: продаж продуктів або послуг здійснюється незалежними діловими партнерами в якості роботи за сумісництвом або основної діяльності. Це дозволяє економити гроші на дорогій рекламі, податках та оплаті послуг посередників. Це гроші, які LR вкладає, наприклад, у розробку інноваційних продуктів високої якості, винагороди і навчання партнерів.
У всьому світі всього 70 мільйонів чоловік беруть активну участь у прямих продажах. Деякі партнери, а їх немало, змінюють розпочату роботу за сумісництвом на основний вид діяльності. Всі разом вони створюють річний оборот в прямих продажах в розмірі близько 120 млрд. доларів США.
Переваги прямого продажу з точки зору покупців LR
- Продукція високої якості за справедливою ціною
- Незалежність від часу роботи магазинів
- Зручна покупка, не виходячи з дому
- Висока інтенсивність консультування та обслуговування.
Переваги прямого продажу з точки зору партнерів LR
- Можна просто почати свою діяльність з роботи за сумісництвом
- Постійний додатковий або основний дохід
- Гнучкий графік роботи
- Низький стартовий капітал для створення торгової компанії
- Комплексна система навчання та винагород
Як розрізняються маркетинг прямих продажів і мережевий маркетинг?
У маркетингу прямих продажів партнер винагороджується за продаж або розповсюдження продукції та послуг. Прикладами є продажі через незалежного дистриб'ютора або домашні вечірки.
Мережевий маркетинг є найбільш динамічною формою класичних прямих продажів. Крім того, у партнерів по збуту є можливість знайти нових партнерів і надати їм підтримку. За їх підтримку, навчання, мотивацію і шефство над ними партнер по продажам отримує додаткову винагороду, наприклад бонусні виплати.
Таким чином, система винагороди складається з двох компонентів: торгова націнка - з одного боку і бонуси - з іншого боку.
LR є лідером на ринку мережевого маркетингу в Німеччині. Сподіваємося, що її чекає те ж саме в Україні. А ви нам в цьому допоможете.