Прямі продажі - робота за сумісництвом

прямі продажі
Доктор економічних наук, генеральний директор компанії Йенс Абенд впевнений в тому, що прямі продажі є тією областю бізнесу, яка в порівнянні з іншими каналами збуту, володіє надзвичайно високим потенціалом зростання.

Тут ідея прямого продажу дуже проста: продаж продуктів або послуг здійснюється незалежними діловими партнерами в якості роботи за сумісництвом або основної діяльності. Це дозволяє економити гроші на дорогій рекламі, податках та оплаті послуг посередників. Це гроші, які LR вкладає, наприклад, у розробку інноваційних продуктів високої якості, винагороди і навчання партнерів.

У всьому світі всього 70 мільйонів чоловік беруть активну участь у прямих продажах. Деякі партнери, а їх немало, змінюють розпочату роботу за сумісництвом на основний вид діяльності. Всі разом вони створюють річний оборот в прямих продажах в розмірі близько 120 млрд. доларів США.

Переваги прямого продажу з точки зору покупців LR


  • Продукція високої якості за справедливою ціною
  • Незалежність від часу роботи магазинів
  • Зручна покупка, не виходячи з дому
  • Висока інтенсивність консультування та обслуговування.



Переваги прямого продажу з точки зору партнерів LR


  • Можна просто почати свою діяльність з роботи за сумісництвом
  • Постійний додатковий або основний дохід
  • Гнучкий графік роботи
  • Низький стартовий капітал для створення торгової компанії
  • Комплексна система навчання та винагород



Як розрізняються маркетинг прямих продажів і мережевий маркетинг?

У маркетингу прямих продажів партнер винагороджується за продаж або розповсюдження продукції та послуг. Прикладами є продажі через незалежного дистриб'ютора або домашні вечірки.

Мережевий маркетинг є найбільш динамічною формою класичних прямих продажів. Крім того, у партнерів по збуту є можливість знайти нових партнерів і надати їм підтримку. За їх підтримку, навчання, мотивацію і шефство над ними партнер по продажам отримує додаткову винагороду, наприклад бонусні виплати.

Таким чином, система винагороди складається з двох компонентів: торгова націнка - з одного боку і бонуси - з іншого боку.

LR є лідером на ринку мережевого маркетингу в Німеччині. Сподіваємося, що її чекає те ж саме в Україні. А ви нам в цьому допоможете.


Шукаємо партнерів в таких містах: Алчевськ, Алушта, Бердичів, Вінниця, Дніпропетровськ, Донецьк, Житомир, Євпаторія, Івано-Франківськ, Запоріжжя, Іллічівськ, Ізюм, Ізмаїл, Керч, Кам'янець-Подільський, Краматорськ, Київ, Кривий Ріг, Кременчук, Кіровоград, Львів, Луцьк, Луганськ, Мелітополь, Маріуполь, Мукачеве, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Севастополь, Суми, Сімферополь, Тернопіль, Умань, Ужгород, Феодосія, Херсон, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів, Ялта і в решті населених пунктах України

2011-2012 "LR Україна"
Передрук матеріалів дозволяється тільки з письмового дозволу редакції!
міжнародний дитячий фонд LR